Dermalogica AGE smart skin perfect primer- recenzija


Dnas Vam donosim jednu usporednu recenziju proizvodakojeg koristim nekih godinu dana uz pomoć moje suradnice koja je također kupila ovaj proizvod i isprobala na svojoj izrazito osjetljivoj koži lica.

Dermalogica, Skin Perfect primer spf30 iz AGE smart linije. 

Primer dolazi u bijeloj tubici od 22 ml, iz koje je vrlo lako dozirati potrebnu količinu, ali dok je ona puna, pri polovici se ista mora savijati  jer sam primer dosta krut i prilično šparno izlazi. Svakodnevnim nanošenjem količina od 22 ml biti će vam dostatna za mjesec dana ukoliko ju nanosite na područje lica i vrata. Cijela AGE smart linija namijenjena je zreloj ili prijevremeno ostarjeloj koži, a primer iz istoimene linije za zaglađivanje finih linija, posvjetljenje i pripremu za make-up.


T.B.-OSJETLJIVA KOŽA S ATOPIJSKIM DERMATITISOM, SVIJETLA BOJA KOŽE :

Iz Dermologice obećavaju ujednačavanje teksture kože i trenutno zaglađenje. Što se ujednačavanja tiče, slažem se da to radi savršeno na dijelovima gdje nema jako izraženog crvenila, ožiljaka i pigmentacijskih fleka, dok kog trenutnog zaglađivanja nemam nikakvih zamjerki. Perfektno zagladi i koža izgleda savršeno glatko, ALI (uvijek postoji ali), samo na mjestima gdje nema oštećenja kože, poput suhih dijelova, lišajeva (kao kod mene), ožiljaka od akni ili krastica (također kod mene). Na oštećenim dijelovima primer će kroz vrlo kratko vrijeme izazvati ljuskanje, te će ti dijelovi biti dodatno naglašeni, silikoni ipak odrade svoje. Obzirom da je primeru glavna svrha da make-up ne giba s mjesta, na ovom zadatku mu skidam kapu. Prošao je test uspješnog stresnog i vrućeg  ispitnog dana, te je šminka nepomično stajala punih 12 sati (izuzev ispod očiju koje mi neprekidno suze, pa ga ne bi preporučila ako ste unaprijed isplanirale gledati romantičnu komediju, ili ostaviti jaču polovicu, ili kao ja samo loše podnosite klimu).
Ono što me iznenadilo je to što primer sadrži minerale koji osiguravaju fizičku UV zaštitu, a nije napravio nikakav nered na mom licu što inače minerali imaju običaj. Stoga osim uobičajenog crvenila koje zateknem pri skidanju šminke nisam uočila ništa novog ili neobičnog što bih mogla pripisati primeru.

Sama tekstura je svilenkasta, i kako sam napomenula da ga je teško istisnuti, isti se vrlo lako nanosi na lice i nije ga potrebno puno trackati da bi dobili baršunasti sloj. Što se tiče boje, ona je dosta tamna , i bojala sam se kako će to izgledati na mojoj svijetloj koži, ali na sreću po njega, skroz se stopi s bojom tena, te osobno nisam primijetila da izvlači žutilo koje je kod mene prisutno uvijek kad nanesem bilo koji primer na lice, čak i proziran, jednostavno požutim.
Miris,  jedino što mu jako zamjeram, kad se nanese nema apsolutno nikakav miris, i onda kroz par minuta kreče teror kao i kod svih silikonskih stvari koje idu na lice ( ne znam dal sam ja toliko osjetljiva ali meni to baš jako smrdi). Divni metalni miris koji me podsjeća na dio ne tako dragog djetinjstva kad su moji eksperimentirali sa čavlom i jabukom radi slabokrvnosti.
Kod korištenja je preporuka primer koristiti nakon hidratantne kreme/ seruma, vama na volju, samostalno ili kao podlogu za make-up.
Probala sam kombinaciju serum-primer i krema-primer, i jednako se ponaša što god izabrale.


ZAKLJUČAK: obzirom da imam užasno nezahvalnu kožu s atopijskim dermatitisom, koje kakvim ožiljcima i jakim crvenilom, primer bih preporučila svima koji nemaju navedenih problema. Suhokožci također, nije za vas, jer će dodatno istaknuti sve suhe dijelove koje pokušavate sakriti i time dobiti totalno kontra efekt. Primer sam koristila kada mi je koža bila bez dermatitisa i ožiljaka i podnio se fer, nije izazvao neželjene stvari na koži, dodatno crvenilo a nije niti isušio.
Također sam eksperimentirala i na suhoj koži, na kojoj je bio užas, uvlačio se u pore, dodatno istaknuo svako suho područje, i lice me dodatno svrbjelo. Preporučila bih ga svakako svima sa normalnom i masnom kožom, nakon njega nema dodatnog neželjenog sjaja, a svakako nećete imati problema sa suhim dijelovima (blago vama). Divno zagladi proširene pore i podloga stvarno predivno sjeda stvarajući dojam lijepog i zdravog tena. Veliki plus je spf 30 za sve koji nemaju potrebu za jakim prekrivanjem već samo zdravim sjajem i ujednačavanjem, dok za sve koje ćete ga koristiti kao podlogu, pripazite ukoliko ista sadrži zaštitu da se međusobno ne poubijaju.

DISCLAIMER!!! Kao što vidite na slici, ne radi se o jako zreloj koži, ali nakon detaljne analize u Dermalogici gospođa se složila da obzirom na probleme i oštećenja slobodno ga mogu koristiti u periodima kada koža nije pod napadom atopijskog dermatitisa, s toga je ovo već treća tuba koju trošim, i smatram da sam unatoč godinama koje nosim, relevantna da kažem nešto o njemu. Na žalost moja koža je nekada kao u 40 godišnjakinje.

Sve slike su slikane  mobitelom tako da flekice mutne na mojem desnom oku su posljedica fotoaparata na mobitelu, a ne obrađivanja. 



MARTINA-MJEŠOVITA KOŽA SKLONA KOMEDONIMA, SREDNJE TAMAN TEN:

Po Skin Perfect primer sam pohitala čim je izašao negdje prošlo ljeto. Ono što me privuklo je definitivno visoki SPF 30. Nisam od baza za lice i koristim ih zaista rijetko, poželjela sam proizvod koji ću nanijeti u one dane kada mi se ne šminka kompletno, a da opet malo ujednačim i zagladim ten, a pri tome se zaštitim visokom UV zaštitom.
Kako je T.B. napisala, aplikator, a i sama gusta tekstura proizvoda omogućuju precizno doziranje i za cijelo lice je dovoljna zaista vrlo mala količina. Nanosila bih preko hidratantnog seruma ili lagane hidratantne kreme kao bazu za puder ili samostalno na licu.




Na mom mješovitom licu, s proširenim porama koje se uredno začepljuju, ovaj proizvod se pokazao kao pun pogodak. Lice je doslovno kao svila, pore zaglađene i ne radi nikakvu štetu nakon provedenih sati na koži. Boja je na prvi pogled tamna, ali kada se razmaže potpuno se stopi i odgovara svakom tonu kože. Ako ste u potrazi za bazom koja će matirati , bolje preskočite ovaj proizvod, jer on  daje licu zdravi sjaj sa potpuno zaglađenim porama i neravninama. Osobno sam ga najviše nosila ispod mineralnih pudera u prahu, ali isprobala sam ispod tekućih podloga i BB krema. Jednako dobro radi posao ispod svake vrste podloga, usavršuje kožu i drži makeup  postojanim dobrih 12 sati.
Miris je također ono što me malo zasmetalo. Osjeća se lavanda koju ja nikako ne podnosim, ali srećom, brzo ishlapi i nestaje s lica.

Aktivni sastojci: Titanium Dioxide (4%), Zinc Oxide (14%). Sastav: Cyclopentasiloxane, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone Crosspolymer, Diisopropyl Adipate, Vinyl Dimethicone/Methicone SilsesquioxaneCrosspolymer, Silica, Lauryl Peg-9 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Polyglyceryl-3 PolydimethylsiloxyethylDimethicone, Water/Aqua/Eau, Arginine/Lysine Polypeptide, Camellia Sinensis Leaf Extract, PalmitoylDipeptide-5 Diaminobutyroyl Hydroxythreonine, Palmitoyl Dipeptide-5 Diaminohydroxybutyrate, SodiumHyaluronate, Hydrolyzed Soy Protein, Silanetriol, Hydrolyzed Pearl, Lavendula Spica (Lavender) Flower Oil, Lavandula Hybrida Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Sodium PCA, Polyhydroxystearic Acid,Triethoxycaprylylsilane, Stearic Acid, Aluminum Hydroxide, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, PEG/PPG-20/15 Dimethicone, Glycerin, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Tin Oxide, Iron Oxides (CI77491), (CI77492), (CI77499).

CIJENA: 390 kn za 22 ml proizvoda u svim Dermalogica centrima.

ZAKLJUČAK: Age Smart Skinperfect primer odlično radi svoj posao: ujednačava i zaglađuje ten, produžuje trajnost makeup-a, štiti visokim SPF30,. Pokazala se kao solidan proizvod za osjetljivu kao i mješovitu kožu, ipak, ne bih preporučila masnoj  koži jer ne radi ništa po pitanju suzbijanja sebuma i kontroli viška sjaja. Oprez i kod problematične radi visoke količine silikona i mineralnih sastojaka koji mogu potencijalno izazvat komedone.
Mana je definitivno i količina od 22ml, iako se koristi zrno graška za jednu primjenu,  može potrajati ovisno o učestalosti korištenja od 1-6 mjeseci. 

Koje su Vaše omiljene baze za lice? Jeste li isprobale Skin Perfect ?

Oznake: , , ,