DOLCE & GABBANA PASSIONEYES MASKARA


Prema D&G, Passion Duo Eyes maskara pruža dvostruki učinak: produživanje i volumen potpomognuto pčelinjim voskom i glicerinom za očuvanje fleksibilnosti i njegu trepavicama.
Ovo je kratak opis maskare o kojoj vam danas pišem, a Dolce & Gabbana dekorativu sam imala prilike upoznat i isprobat (puder i rumenilo). Nedavno sam postala vlasnica maskare ovog brenda što mi je omogućila prijateljica na jednom od svojih putovanja i kojoj se još jednom zahvaljujem i koja je poput mene u vječitoj potrazi za dobrom i kvalitetnom maskarom. 


Maskara dolazi u luksuznom pakiranju kako se i očekuje od D&G ali nimalo kičastom ili onako seljački napirlitanom što se često može vidjeti kod dizajnerskih pakiranja. Elegantno pakiranje s otisnutim logotipom i sve zajedno smješteno u kartonsku crnu kutijicu.
Četkica je zavinuta u obliku oka što omogućuje da prati oblik i tako obuhvati i najmanje dlačice. Sviđa mi se što nije prevelika već onako taman i s njom se lako barata što je meni bitno jer nisam od preinovativnih i velikih četkica kojima obavezno ostavim tragove maskare po oko i oko njega.



Passioneyes Duo Maskara osim u crnoj boji, dostupna je u smeđoj i indigo plavoj, volim smeđe maskare ali crna je crna :) što ne znači da idući put ne isprobam i ostale nijanse. Prema nekim recenzijama na netu, čine se baš nosive i lijepo izgledaju na smeđim očima.
Formula maskare je crna i srednje gustoće. Znači, nije premokra i gusta a niti potpuno tekuća. Prednost HE maskara je što brendovi zaista paze na formule i s maskarom poput ove nema neurednog izgleda, viška proizvoda na vrhu četkice niti uprljane ambalaže na što se jednostavno grozim. Najbolje od svega što ovakvom formulom teško možete slijepiti trepavice, naravno, možete ako ne nanosite pažljivo ali nema muke oko razdvajanja, češljanja i trikova da izgledaju razdvojeno i prirodno. Volumen trepavica je osrednji, s nekoliko slojeva možete učiniti odličan efekt i postići super volumen ali ni tada ne izgleda dramatično no ona druga funkcija maskare "uvijanje bez uvijača" je fantastična.Barem u mom slučaju gdje sam u dva sloja postigla odličnu produženost koliko moje trepavice dopuštaju. Čak sam morala sljedeći put malo manje izvlačiti jer su trepavice skoro dolazile do obrva što inače nije toliki problem kod mene koja imam nisko obrve :D
Što se tiče osjećaja na trepavicama, vrlo lagana i praktički ni ne osjećate maskaru makar nanijeli više od dva sloja a uklanja se jednostavno bilo kojim odstranjivačem bez mukotrpnog trljanja, brisanja i otapanja maskare.
A sad ono najbolje od svega: maskara ne stvara grudice i ne trusi se ispod očiju bez obzira na dnevne ili noćne uvjete! Radi ovog zadnjeg kod mene zauzima trenutno najdraži makeup proizvod u posljednje vrijeme a još kada dodam da nema mirisa i ne iritira osjetljive oči mojem oduševljenju nema kraja.

TOP:

FLOP:


CIJENA: Cijene ove maskare variraju, prosječna cijena je oko 32 dolara a najbolje ju je kupiti u Duty Free Shopovima gdje je i moj primjerak kupljen, zatim u stranim parfumerijama ili online shopovima. 
ZAKLJUČAK: Sviđa mi se kako moje trepavice izgledaju s ovom maskarom a najviše mi se sviđa kvaliteta. Nema crnih mrvica ispod očiju niti "panda look-a", s nekoliko slojeva postignem maksimalni efekt koji se od mojih trepavica može izvući i iako to nije za nekoga dramatično, za mene ova maskara predstavlja izvrsnu definiciju i da ne kažem "strastvenost" .

Koja je vaša najdraža maskara u posljednje vrijeme? Jeste li isprobali nešto od D&G dekorative?





Oznake: , , ,