DAVINES SU HAIR MILK I TAN MAXIMIZER


O slavnom talijanskom brendu za kosu Davines sam više puta pisala te isprobala neke proizvode i tretmane što možete pročitati klikom na ovaj link. 
 Ljeti kosa posebno pati: sunce, morska sol, klor, UV zrake i zato dolaskom sunčanih dana koristimo posebne proizvode namijenjene zaštiti kose.
Ljetna, sun linija branda Davines dolazi pod nazivom SU a uključuje pet proizvoda (SU hair & body wash, SU hair mask, SU hair milk, SU tan maximizer i SU after sun).
 Moram biti iskrena i jako se obradovala kada je Davines na recenziju poslao SU Hair Milk iz dva razloga od kojih je prvi činjenica da se na tržištu mogu pronaći 99% proizvoda za zaštitu kose u obliku ulja što mi je ok ako sam na plaži pa ionako perem kosu svaki dan ali za zaštitu kose u gradu, u one dane kada hodaš po suncu do posla ili ispijaš kavu na terasama zaista mi nije kozmetički prihvatljivo hodati masne kose a niti imam volje prati kosu svaki dan. Drugi razlog je taj što sam već isprobala Davines mlijeko za kosu iz OI linije koje mi je bilo odlično.
OPIS PROIZVODA: Zaštitni i omekšavajući tretman koji zahvaljujući UVA i UVB filterima pruža hidrataciju i štiti kosu i boju tijekom izlaganja suncu ostavljajući ju mekom i sjajnom.
SASTOJCI: Aqua / Water / Eau, Cetearyl Alcohol, Panthenol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Behentrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Tocopherol, Amodimethicone, Cetrimonium Chloride, Parfum / Fragrance, Amodimethicone/silsesquioxane Copolymer, Sodium Benzoate, Trideceth-5, Citric Acid, Glycerin, Citrus Aurantium Amara Fruit Extract/ Citrus Aurantium Amara (bitter Orange) Fruit Extract, Trideceth-12, Cyclopentasiloxane, Linalool, Phenoxyethanol, Alpha-isomethyl Ionone, Hydroxycitronellal
AMBALAŽA, TEKSTURA, DJELOVANJE: Su milk je pakirano u ambalažu od kvalitetne plastike u kojoj se nakon potrošenog proizvoda može čuvati čak i hrana jer Davines ima politiku eko-friendly te recikliraju i koriste energiju iz prirodnih izvora.  Dozira se špricanjem za što je zaslužna kvalitetna špricalica koja pravilno raspoređuje proizvod mada ja osobno ne špricam direktno po kosi već u dlan te rukom rasporedim proizvod po cijeloj dužini kose osim na tjemenu. Tekstura je mliječna, ne previše gusta a ono što je najbolje, ne masti i odmah se upija u kosu. Za informaciju, moja kosa je tanka, dehidrirana i oštećena radi bojanja tako da posebno moram paziti na ljetno isušivanje. Ulja se slabo upijaju u moju kosu te ih koristim najrađe kao pakung ili regenerator a izbjegavam tijekom dana jer obično stvaraju dojam masne kose. Da se vratim na upijanje, dakle mlijeko se brzo upija, naravno, pod uvjetom da ga dobro dozirate (za moj jad od kose, dovoljna su dva šprica pumpicom u dlan za cijelu kosu). Prvih pet minuta kosa je vlažna ali sušenjem ona postaje lepršava, meka i bez ikakvih vidljivih tragova nanošenja sun protection proizvoda kao što su npr sljepljeni rezanci, masna kosa ili bijele mrvice po dlaci. Efekt koji sam primjetila je izrazito mekana i hidratizirana kosa pa obzirom kojim se tempom troši, čini se da ćemo se družiti do duboke jeseni što mi je drago jer je odličan leave-in regenerator. Što se tiče mirisa, radi se o nježnom, pomalo citrusnom i vrlo "sunčanom" mirisu koji nije intenzivan ali ostavlja svjež miris na kosi koji se dugo zadržava. Kod mene konkretno miris na kosi traje dva dana.
Mislim da sam pronašla moj HG proizvod za zaštitu kose ne samo od UV zraka već i od dehidriranosti kojom se vječito borim a da  ne masti a divno je u sastojcima doista vidjeti UV zaštitu za razliku od nekih sličnih SUN proizvoda u kojima nisam otkrila UV filtere.
NAČIN KORIŠTENJA: Posprejati na suhu ili mokru kosu nakon šamponiranja te ravnomjerno rasporediti češljanjem. Ne ispirati.
CIJENA: 153,00 kn (135 ml)

Drugi proizvod iz Davines SU linije koji sam dobila je ovog puta proizvod za lice i tijelo: TAN MAXIMIZER

OPIS PROIZVODA: Pojačava i ubrzava na potpuno prirodan način prirodni proces pigmentacije kože. 
NAČIN KORIŠTENJA: Nanijeti na lice i tijelo prije i tijekom izlaganja suncu kao bazu za proizvod za zaštitu od UV zraka.
SASTOJCI: Aqua, c12-15 alkyl benzoate, glycerin, polyacrylamide, dicaprylyl carbonate, dicaprylyl ether, c13-14 isoparaffin, hexyldecyl laurate, hexyldecanol, fragrance, bis-peg-18 methyl ether dimethyl silane, butylene glycol, acetyl tyrosine, laureth-7, potassium sorbate, tocopherol, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, caramel, hydrolyzed vegetable protein, adenosine triphosphate, propylene glycol, argania spinosa kernel oil, amaranthus caudatus, sodium hydroxide, riboflavin, ci 17200 red 33
AMBALAŽA, TEKSTURA,MIRIS: Tan maximiser je smješten u tubu metalnog izgleda koja se voli nagnječiti nošenjem u torbama što meni osobno ne smeta ali može nekome izgledati ružno. Tekstura je vrlo lagana poput losiona, pastelno žute boje i upija se skoro u trenu što je po meni veliki, veliki plus. Zašto? Naime, mnoga sredstva za poticanje brončane boje i održavanje preplanulosti su masna. Razni maslaci, marmelade, pekmezi i ulja maste kožu i upijaju se vrlo sporo ili nikako i mogu ih zamisliti jedino na plaži a zamislite k tome nakon tih masnih proizvoda još i sredstvo sa SPF-om?!  Nakon ovog laganog losiona to nije problem jer se brzo upije, ne masti tako da vrlo brzo nakon njega možete nanijeti i zaštitni proizvod. Ova karakteristika se meni jako sviđa najviše iz razloga što mene sunce uglavnom lovi u svakodnevnim obavezama kada definitivno ne mogu koristiti masne proizvode pa je lijepo što i mi u gradu možemo koristiti ubrzivače boje bez straha od uništavanja odjeće, osjećaja masnoće i težine na koži. Miris je identičan gore opisanom mlijeku za kosu: nježan, lagano citrusan i vrlo ljetni miris koji se ne zadržava dugo na koži. Proizvod služi ubrzavanju i čuvanju preplanule boje o čemu za sada ne mogu pisati jer još nisam na ljetovanju tako da ću ovaj segment tek isprobati i naknadno natipkati djelovanje. Naravno, koristim ga ispod SPF zaštite i to ujutro nakon tuširanja a uskoro se seli na plažu.

CIJENA: 153,00 kn (150 ml)

Davines proizvodi dostupni su na prodajnim mjestima koje možete provjeriti na ovom linku.
*PR PROIZVOD

Koji su vaši omiljeni ljetni proizvodi? Jeste li isprobali nešto iz Davines asortimana?

Oznake: , , , , , ,