FILORGA PERFECT+ SERUM



 Filorga, poznata  francuska anti-age kozmetika je jedna od prvih kozmetika na svijetu nadahnuta estetskom medicinom a u posljednje vrijeme testiram više proizvoda ovog brenda. Danas vam tipkam o jednom serumu koji sam čuvala za ljetni dio godine obzirom da mu je namjena usavršiti masnu ili mješovitu kožu.
OPIS PROIZVODANovi Filorga PERFECT + serum namijenjen je mješovitoj i masnoj koži jer je matira i sprječava suvišan sjaj. Djeluje na bore, kožu hidratizira i obnavlja, te joj daje prirodan, zdrav izgled. 
PAKIRANJE: Ambalaža mi se posebno sviđa, radi se o keramičkoj bočici kroz koju ne dopire svjetlost a dozira se pipetom. Kompletna ambalaža je jako kvalitetna i pomalo futuristička.
 TEKSTURA, MIRIS, UPIJANJE: Kada sam prvi puta istisnula kap seruma na ruku pomislila sam kako se radi o gustoj teksturi jer sam serum je mliječne, bijele boje te srednje gustoće a nanošenjem na kožu se potpuno upija i to skoro u minuti. Za jedno korištenje dovoljan je jedan stisak pumpice odnosno 3-4 kapljice raspoređeno po cijelom licu. Miris je citrusan i svjež, te je meni karakterističan za sve Filorgine proizvode.


SASTOJCI: 

CIJENA: 449 kn za 30 ml  dobavljivo u ljekarnama i Formasana trgovini (Teslina 13, Zagreb)
ZAKLJUČAK: Prvo moram napomenuti da je ovo serum isključivo za masnu i mješovitu kožu i ne bih preporučila osobama sa suhom, normalnom i osjetljivom kožom jer efekt koji daje je dugotrajno i jako matiranje. Vrlo često me prijateljice pitaju za preporuku seruma za masnu kožu i do sada zaista nisam znala koji sa sigurnošću preporučiti no da, ovo je definitivno odličan serum za masnu kožu. Moja koža je mješovita a ljeti se izuzetno masti tako da sam ga najviše koristila na području T-zone a nešto manje na obrazima i posebno mi je dobro "legao" ispod SPF krema koje znaju dodatno mastiti. Ovaj serum prvenstveno odlično matira i taj efekt traje nekoliko sati što je sada u ljetnim mjesecima itekako poželjno, zatim sužava pore te one izgledaju manje i zaglađeno a u kombinaciji s kremama koje u posljednje vrijeme koristim odlično funkcionira. Super mi je što puder ne klizi na visokim temperaturama te se drži postojanim skoro cijeli dan ali navečer, nakon uklanjanja definitivno trebam nešto hidratantno i hranjivo. Ja sam ga koristila isključivo za dan jer za noćnu njegu koristim neke druge proizvode koji hidratiziraju te za kraj zaključujem da je ovaj serum odlična podloga za masnu/mješovitu kožu za kreme ili pudere jer drži pod kontrolom sebum i stvaranje komedona cijeli dan zahvaljujući sastojcima koji rade laganu eksfoliaciju i matiraju kožu a za dugoročne učinke pretpostavljam da bi trebalo koristiti duži period no kako koža u ostatku godine nije toliko masna, definitivno će mi ovaj proizvod od sada postati nezaobilazni ljetni pratioc.
*PR PROIZVOD


Jeste li isprobali koji proizvod brenda Filorga? Koji je vaš najbolji serum za masnu kožu?

Oznake: , , , ,