ST. TROPEZ TAN LUXE DRY ULJE I BRONZING PJENA


Zaštita od sunca koju pobožno koristim godinama ima jednu manu: zaboravi na brončanu put! Uz pravilnu zaštitu se može pocrniti ali daleko od lijepe brončane boje koja daje toliko samopouzdanja kada krene skidanje u kratke rukave i haljine. Fake boja ili sredstva za samotamnjenje su moja obavezna ljetna postava i ne znam ni sama koliko sam ih isprobala a posljednje dvije godine vjerna sam St Tropez Tan proizvodima koji su s pravom nosioci mnogih svjetskih nagrada u ovoj kategoriji.
O tretmanu St Tropez samotamnjenja sam pisala u ovom postu dok sam o nekim St Tropez proizvodima pisala ovdje a danas ću vam pokazati još dva proizvoda koji su me oborili s nogu.

Self Tan Luxe dry oil
OPIS PROIZVODA: Suho ulje za samotamnjenje tijela obogaćeno esencijalnim uljima, najluksuzniji tan proizvod za prirodan izgled sa zlatnim odsjajem. Hidratizira kožu do 7 dana, bez parabena i sulfata.
AMBALAŽA, MIRIS, UPIJANJE: Luksuzna staklena bočica s zlatnim čepom i jednostavan otvor koji lako dozira proizvod.  Miris je blag, na početku citrusan i vrlo brzo hlapi. Radi se o 100 postotnom prirodnom mirisu bez dodanih parfema. Upijanje je skoro trenutačno, nema masnog osjećaja na koži tek malo ljepljivog dokse potpuno ne osuši kroz 10-tak minuta i potom se možete bez problema obući.
MOJ DOJAM: Ulja za samotamnjenje mi nisu nepoznanica. Imala sam sličan proizvod no u usporedbi s ovim jednostavno se ne može mjeriti. Tekstura je vrlo rijetka, toliko rijetka da sam ga jedva uhvatila na nadlanici dok se nije slio niz ruku, skoro vodenasta s tek vrlo malo masnog osjećaja tek toliko da podsjeti da se ipak radi o ulju. Upijanje je skoro trenutačno i jednom riječju-definicija suhog ulja po teksturi. Luxe dry oil ima nekoliko funkcija:
KAKO KORISTITI: Prva stvar koja je bitna je piling za tijelo. Nakon pilinga i tuširanja vrlo jednostavno nanosite ulje koje je potrebno protresti, na sve dijelove tijela koje želite okupati sunčanom bojom. St. Tropez u svom asortimanu nudi posebno Luxe dry oil za lice (klik) no ja sam ovo ulje osim na dekolteu, ramenima, rukama i nogama koristila i na licu. Nakon prvog korištenja, boja koju sam postigla je vrlo lagana i nenametljiva a opet brončana i osunčana, nema efekta narančastih pruga niti jake neprirodne boje. Kako je moj ten srednje taman, poželjela sam jači efekt pa sam zato i idući dan aplicirala Luxe dry oil na ista mjesta ali ovaj puta bez pilinga. Boja se pojačala doslovno za jednu nijansu stoga zaključujem da je ovo odličan proizvod za kontrolirano tamnjenje kože pa čak i  kod najsvjetlije kože jer svakim korištenjem pojačavate nijansu onoliko koliko vi to želite. Također mislim da je odlično za održavanje postojeće preplanule boje a posebno za naglašavanje tena.
 nanošenje
 trenutačni efekt nakon upijanja

nakon sat vremena
SASTOJCIWater, Glycerin, Dihydroxyacetone, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PPG-15 Stearyl Ether, BIS-PEG-15 Methyl Ether Dimethicone, Mica, Dimethyl Isosorbide, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Limonene, Citrus Grandis Peel Oil, Cymbopogon Flexuosus Oil, Citral, Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Flower Oil, Bertholletia Excelsa Seed Oil, Caramel, Linalool, Triethoxycaprylylsilane, Geraniol, Tin Oxide, Farnesol, Citronellol, CI 77491 (Iron Oxides), CI 77891 (Titanium Dioxide).
CIJENA 295 kn (100 ml) dobavljivo preko web shopa  ili porukom na facebook St. Tropez Tan Hrvatska a saznala sam da je moguća dostava i u susjednu Sloveniju, Srbiju i BiH.

Najpopularniji St Tropez proizvod za samotamnjenje je popularna bronzing mousse pjena za samotamnjenje. Nakon losiona (recenzija) i ulja, isprobala sam i hvaljenu i toliko puta nagrađivanu pjenu. Starter set koji vidite na slici sadrži sve što vam je potrebno za besprijekoran izgled preplanule kože: 
Piling i losion sam imala prošle godine i o njima pisala u ovom postu a služe za pripremu tijela prije nanošenja pjene. Rukavicu za apliciranje proizvoda sam kupila također prošle godine tako da mogu potvrditi da je zaista korisna jer osim što ne prljate ruke, pomoću nje  ravnomjerno nanosite proizvod. Lako se pere i održava a također se može kupiti posebno po cijeni od 40 kn (klik).
Bronzing mousse je obojana, nježna pjena koja se lako nanosi, ostavlja lagani trag što je super jer tako vidite koji ste dio tijela slučajno preskočili i upija se potpuno kroz 10 minuta. Nakon upijanja možete se obući ali preporučujem ako baš ne morate da se uvalite gole u kupaonu i dok čekate barem sat vremena da se razvije boja na primjer čitate knjigu s stopalima uronjenim u lavor. Tako barem ja radim te nakon ovog kućnog tretmana obavim i pedikuru.


Efekt nakon pjene je puno intenzivniji nego nakon Luxe dry ulja, koža dobije dvije do tri nijanse tamniju brončanu boju bez narančastih primjesa a opet skroz prirodnu da mogu bez straha probati i vlasnice svijetlog tena. Ja sam kombinirala tako da sam jednom tjedno upotrijebila pjenu i potom svaki drugi dan održavala uljem a možete na primjer ako prirodno pocrnite jednim od ova dva proizvoda održavati boju na način da ih koristite jednom tjedno. Ukratko, sa St Tropez imate razne mogućnosti i načine korištenja bez straha od neprirodne nijanse kože i to tijekom čitave godine. 
 prije bronzing pjene
nakon tri sata 

prije/poslije
CIJENA Starter kita iznosi 220 kn i dovoljan je za dve do tri aplikacije a svaki proizvod iz njega možete kupiti zasebno u punoj veličini (klik na proizvode).

Kako vam se dopadaju ovi proizvodi? Jeste li već probali nešto iz  St Tropez Tan asortimana?

Oznake: , , , ,