NUXE PRODIGIEUX LE PARFUM


Ovaj post i recenzija posvećena je jednom od najkultnijih mirisa barem u mom slučaju. Kada mi netko spomene Nuxe prva asocijacija je miris suhog ulja koje za mene ima poseban značaj jer je prvo suho ulje koje sam probala još prije mnogo godina i najviše puta ponavljano, iz ljeta u ljeto. Vjerujem da nisam jedina osoba te dijelim užitak s milijunima žena širom svijeta  a kada nas je Nuxe počastio Prodigieux Le Parfum, mirisom kultnog ulja u obliku parfema vjerujem da je izazvao oduševljenje kod svojih obožavateljica.
Ovaj miris opisuju kao miris ljeta i sunca i složila bih se djelomično jer njegovi sastojci poput kokosovog mlijeka, gardenije i mandarine definitivno podsjeća na ljeto ali i činjenica da Nuxe suho ulje najviše koristimo u ljetnim mjesecima pa stoga miris podsjeća na odmor,plažu i tople bezbrižne dane. 

Ovaj miris čini se idealnim za ljeto no ja sam njegovu primjenu pronašla i u hladnijim danima. Otvaranje je citrusno i jasno se osjete svježe note bergamota i mandarine umotane u slatkasti omotač cvijeta naranče a kada se atomi prvih, gornjih nota rasprše,  nosu su na raspolaganju srednje i bazne note koje sačinjavaju vanilija, kokosovo mlijeko te ruža i gardenija i magnolija. Na mojoj koži cvijeće dominira te nakon dužeg vremena prorade note kokosa i vanilije koje se potom "zalijepe" za kožu i tamo ostaju dugo vremena. Čitala sam puno komentara na temu njegove postojanosti, moram naglasiti da je svaka koža drugačija te postojanost parfema ovisi o više faktora od kojih su dva najvažnija: pH kože te hidratiziranost. Jeste li znali između ostalog da parfemi reagiraju i na godišnje doba? Za primjer, ljeti mnogi parfemi kao da se "stisnu" a posebno kada su u njegovom sastavu gurmanske note i ne pokazuju svoju pravu raskoš jer vrućina i visoke temperature ne dozvoljavaju da se njegove note razviju kako treba. Slično iskustvo sam imala i sa ovim parfemom, naime ljeti je njegova raskoš, note i slojevitost ostala nekako premalo iskazana, ali zato dolaskom svježijih jesenskih dana ovaj parfem je naprosto "poludio" i pokazao se u svoj svojoj ljepoti. Ja sam ga doživjela kao gurmanski, i da stvara gurmanski oblak, neobavezan a opet intrigantan, više slatkasti nego citrusni a iznimno slojevit jer se njegove note osjete iz sata u sat i točno možete uhvatiti svaki njegov sastojak. Kada kažem slojevit, mislim da nije linearan, dosadan i jednoličan. Sviđa mi se prirodnost sastojaka, ne osjetim ništa sintetičko a niti jedna nota ne iskače nametljivo tako da se ne morate bojati da će vas na primjer vanilija ili kokos daviti jer neće. Da se vratim na usporedbu sa mirisom Nuxe ulja koje je bilo inspiracija ovom parfemu: moram napisati da su vrlo slični ali nisu isti. Miris ulja je po meni puno "teži" nekako jednoličan  što je razumljivo jer se ipak radi o uljnoj bazi koja ne dozvoljava igranje nota na koži dok je parfem...da,  miris Nuxe ulja ali puno slojevitiji, zanimljiviji, za mene apsolutan izbor za svako godišnje doba, neobavezan i pozitivan miris...zimi podsjeća na ljetne dane i grije svojim toplim notama a ljeti definitivno pojačava miris Nuxe ulja te uljepšava sparne ljetne večeri.
Cijena Nuxe Prodigieux Le Parfum 50 ml: 298 kn
*PR UZORAK


Oznake: , ,