LA BIOSTHETIQUE PROTECTION COULEUR LINIJA ZA KOSU

Dr Dr
O svojoj kosi mogla bih napisati gomilu postova i još uvijek ne bih dovoljno objasnila kako je tanka, bez volumena a istovremeno dehidrirana radi bojanja.
Posljednjih godina bojam se u tamno-smeđu nijansu koja kada se počne ispirati izgleda žuto i bez sjaja a da ne govorim kako moji šamponi pridonose bržem ispiranju boje. Radi svega navedenog, u vječitoj sam potrazi za proizvodima koji će njegovati kosu a istovremeno sačuvati boju koliko je to moguće.
U Hrvatsku je nedavno stigao novi i sa velikom znatiželjom sam posljednjih više od mjesec dana isprobala proizvode namijenjene mojoj kosi.
La Biosthetique je ekskluzivni brand koji se plasira isključivo u frizerskim salonima i nije prisutan u veleprodajama. Stiže iz Francuske iz samog središta Pariza a postoji od 1950-te godine. Radi se o selektivnom brandu stoga je kvaliteta sastojaka i testiranja istih na visokom nivou zadnje riječi tehnologije na području dermatologije i kozmetologije. Više o brandu i paleti proizvoda možete pročitati na ovom linku te pratiti na Facebook: La Biosthetique Hrvatska kako biste vidjeli što sve nude.
Na recenziju sam dobila šampon i balzam iz linije PROTECTION COULEUR namijenjenim smeđoj kosi.
ŠAMPON CHOCOLATE.24
OPIS: Šampon za zaštitu boje obojane kose nježno čisti i neutralizira UV zrake koje uzrokuju izbljeđivanje toplih nijansi smeđe boje. Osigurava dugotrajnu sjajnu boju.
TEKSTURA, MIRIS, UČINAK: Prvim korištenjem šampona odmah sam vidjela da se radi o nečemu što nikada do sada nisam probala. Tekstura je prilično rijetka i smeđe je boje pa sam pomislila da se radi o onim vrstama šampona kojih treba brdo za jedno pranje jer su rijetki i slabije se pjene.
Koja zabluda! Ovaj šampon iako rijedak, u doticaju s vodom postaje neka vrsta emulzije koja se odlično zapjeni i prilikom pranja kose i vlasišta se pretvara u bogatu kupku. Doslovno imam dojam kao da kupam kosu nego što ju perem. Moram priznati da sam bila skeptična radi SLS-a u sastavu ali ovaj šampon ne da ne isušuje već toliko njeguje da ga se čak ne usudim preporučiti nekome s masnom kosom jer iza pranja nema "škripavog" osjećaja i više puta mi uopće balzam nije niti bio potreban.
Nedavno sam s kolegicom komentirala kako je glupost kada netko kaže da šampon njeguje jer sve što šampon radi je da pere kosu i najvažnija stvar mi je da ne isušuje i ne iritira no kod ovog šampona slobodno mogu napisati da osim što čisti, šampon doista i njeguje kosu.
Miris je vrlo blag, lagano biljni i ne zadržava se na kosi a skoro da ga nećete niti primjetiti što je meni sasvim ok da nema preintenzivan miris.
SASTOJCI: Aqua, sodium laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, maris sal(sea salt), polyquaternium-59, butylene glycol, basic brown 16, polyquaternium-10, sodium benzoate, panthenol, benzoic acid, parfum, helantus annus (sunflower) seed extract, linalool, geraniol, basic red 76, basic brown 17. acid blue 9
CIJENA: 120 kn (250 ml) dostupno u 5 nijansi
REGENERATOR CHOCOLATE .24
OPIS: Regenerator za održavanje i pojačavanje toplih smeđih nijansi. Sadrži pigmente za osvježenje boje, intenzivan zlatan sjaj. Sprječava izbljeđivanje boje, regenerira i štiti strukturu kose.
TEKSTURA, MIRIS, PRIMJENA: Tekstura je za razliku od šampona čvrsta i pjenasta te nježno smeđe nijanse dok je miris identičan šamponu: vrlo blag.
Sami balzam je vrlo hranjiv a koristi se nakon pranja na način da se umasira u vrhove i ostavi da djeluje od 1-20 minuta te ispere. Obzirom na njegovu teksturu malo sam se igrala korištenjem pa sam tako prvi put držala 15 minuta i potom isprala. Nažalost, moja je kosa pretanka za takvu vrstu hranjivosti pa nakon sušenja nije imala volumen iako su vrhovi bili izuzetno mekani te se vrlo brzo zamastila. Nakon toga, držala sam balzam svega 3-5 minuta i tada je efekt bio odličan. Vrhovi su bili elastični i mekani a kosa se nije onako beživotno "spustila". Ipak, shvatila sam da na mojoj kosi najbolje funkcionira kao tretman tako da sam ga koristila jednom tjedno dok kod ostalih pranja nisam koristila ništa osim šampona jer mi doista nije bilo potrebno. 
SASTOJCI: Aqua, cetearyl alcohol, simmonosia chinesesis (jojoba) seed oil, caprylic triglyceride, parafinum liquidum, behentrimonium methosulfate, cetrimonium chloride, dimethylpabamidopropyl laurdimonium tosylate, basic brown 16, parfum, butylene glycol, panthenol, helanthus annus (sunflower) seed extract, lactid acid, linalool, geraniol, limonene, basic red 76, basic brown 17, acid blue 9
CIJENA: 126 kn (150 ml) dostupno u pet nijansi
Što se tiče čuvanja boje, prije početka korištenja ovog dvojca svježe sam se obojala i po mom iskustvu, boja je lijepa i sjajna nekih dva tjedna a onda počinje izgledati žuto, bez sjaja i isprano.

Nakon mjesec i pol korištenja La Biostethetique proizvoda izgleda sjajno, toplo i svježe. Jedini su problem sijede koje neumoljivo rastu pa se iz tog razloga spremam na novo bojanje. 


Protection coloeur liniju bih prije svega preporučila svima koji imaju problem ispiranja boje i sa dehidriranom kosom, jedino nisam sigurna kako bi funkcionirali kod masne kose i vlasišta jer su i šampon i regenerator izuzetno njegujući. 
Moj prvi doticaj s ovim ekskluzivnim brendom je vrlo pozitivan i drago mi je da sam otkrila nešto što zaista ispunjava svoja obećanja.

La Biostetique proizvode možete pronaći na prodajnim mjestima na ovom linku.

Oznake: , , , ,