VICHY NORMADERM BB CLEAR NIJANSA LIGHT

BB kreme su nešto što volim, posebno kao dio dnevne rutine kada želim sa što manje proizvoda postići efekt prekrivanja i njege.
Isprobala sam veliki broj BB krema i zaista je teško pronaći onu koja u potpunosti odgovara mješovitoj koži: ili su premasne, preteške ili slabo prekrivaju a kada donekle pronađem odgovarajuću teksturu onda nema nijanse z amene tako da sa BB kremama nisam nikada u potpunosti "na zelenoj grani".
Nedavno je Vichy izbacio novitet unutar linije Normaderm pod nazivom BB Clear krema namijenjena odrasloj masnoj koži sklonoj nepravilnosti. Moja koža nije potpuno masna već mješovita i vrlo često se događaju nepravilnosti u smislu komedona i PMS akni tako da sam odlučila isprobati ovu BB-icu ali na način prilagođen mješovitoj koži. U međuvremenu, moja sestra koja ima jako masnu, debelu i aknastu kožu pridružila mi se u testiranju jer nijansa light savršeno odgovara objema.

TEKSTURA, NIJANSA, PREKRIVANJE: Tekstura je polu-gusta, vrlo pigmentirana tako da nije potrebna velika količina za jedno korištenje. Istovremeno je vrlo prozračna pa nema osjećaja "žbukanja" niti težine na licu ali definitivno se treba dobro izblendati. Ja nanosim prstima i kako se vrlo brzo suši treba biti malčice brz kako bi se pravilno rasporedila po licu. Odmah po nanošenju se primjećuje mat efekt što može malo istaknuti proširene pore no moram napomenuti da ja koristim na način da prvo stavim hidratantni serum te potom BB kremu i na taj način spriječim da istakne pore a istovremeno hidratiziram suhe dijelove na licu koje nije potrebno matirati. Moja sestra je koristila samostalno a ona zaista ima izrazito masnu kožu te je na njenoj koži matiranje potrajalo čak 3-4 sata nakon čega je dodatno matirala puderom u kamenu. Prekrivanje je srednje do potpuno i to nas je obje oduševilo jer od BB krema tražimo prije svega da dobro prekrivaju jer ako BB zamjenjuje puder onda neka i prekriva kao puder no nikako ne volimo osjećaj maske na licu. U mom slučaju se radi o ispucanim kapilarima, pokojeg crvenog ožiljka od prištića dok sestra ima nažalost puno više nepravilnosti odnosno akni i ožiljaka od akni tako da u njenom slučaju prekrivenost nije potpuna ali uostalom to ne može postići niti sa jednim proizvodom.
Nijansa light je svjetla, neutralna nijansa koja se savršeno prilagodila mom toplom podtonu i njenom hladnom "snjeguljica" tipu s time da moram naglasiti da kod mene povuće malo sivkasto no sve se izjednači pomoću malo rumenila i izgleda prirodno dok na njenom licu izgleda kao salivena. Osim nijanse light postoji i medium koja je predviđena za tamniji ten.
 SASTAV: AQUA / WATER - DIMETHICONE - ISODODECANE - GLYCERIN - DIISOSTEARYL MALATE - KAOLIN - DISTEARDIMONIUM HECTORITE - SALICYLIC ACID - PEG-9 POLYDIMETHYLSILOXYETHYL DIMETHICONE - SODIUM CHLORIDE - PHENOXYETHANOL - PEG-10 DIMETHICONE - PEG-9 - ZINC GLUCONATE - DIMETHICONE/POLYGLYCERIN-3 CROSSPOLYMER - PARFUM / FRAGRANCE - SODIUM HYDROXIDE - SODIUM DEHYDROACETATE - SILICA SILYLATE - ALUMINUM HYDROXIDE - CHLORPHENESIN - DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE - TOCOPHEROL - ASCORBYL PALMITATE - DIPROPYLENE GLYCOL - ACRYLONITRILE/METHYL METHACRYLATE/VINYLIDENE CHLORIDE COPOLYMER - CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE - CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES
CIJENA: 152,63 kn (40 ml)
MOJ DOJAM: BB Clear je jedna od boljih krema ovog tipa za masnu i mješovitu kožu koje sam ja imala priliku isprobati u smislu da prekriva, nije teška na licu i solidno matira. U sastavu ima puderaste čestice na koje se hvata masnoća tako da ja obavezno koristim serum ispod kako bih spriječila osjećaj zatezanja na obrazima koji su suhi kao i kaolin te salicilnu kiselinu koji pomažu kod komedona i nepravilnosti. Sviđa mi se što ima i cink u sastavu jer njega jako cijenim kod smirivanja iritacija i ožiljaka. U slučaju jako masne kože poput sestrine koja je BB Clear koristila samostalno moram napomenuti da izdrži cijeli dan i ne sklizne sa lica te ne oksidira no obavezno u torbici nosi puder u kamenu kojim dodatno matira nakon 3-4 sata.

Moja sestra je dosta godina vjerna Normaderm liniji o čemu je pisala u ovom postu pa njena rutina osim ove BB kreme koju btw krade od mene uključuje dnevnu kremu koja je također sada s novom formulom koja više hidratizira u odnosu na staru verziju ali i dalje je jako lagana i pogodna za masnu kožu te Normaderm night detox i tonik koji je preagresivan za mene no na njenoj izuzetno debeloj i masnoj koži savršeno funkcionira na način da radi mikropiling ali obavezna je krema nakon njega čak i kod tako masne kože. 
*PR PROIZVOD
Za kraj, evo kako izgleda nijansa light na meni:



Kakva su vaša iskustva s BB kremama i masnom kožom?  

Oznake: , , ,