THE BODY SHOP CHRISTMAS 2015 KOLEKCIJA

The Body Shop u daljnjem tekstu TBS je brend kojeg nema kod nas ali ne znači da nije vrlo popularan kod nas. Nedavno sam na moje veliko iznenađenje dobila paket s već kultnom Hemp Hand protector kremom za ruke o kojoj sam pisala u ovom postu i novitetima TBS-a a osoba koja je poslala itekako zna moj ukus pa danas želim sa vama podijeliti ove divote.
Frosted Plum je posebno izdanje za tijelo ususret Božiću 2015.-te i limitirano je stoga ako putujete ovih dana gdje je TBS dostupan obavezno bacite pogled na ovu kolekciju. Nama najbliža trgovina je mislim u Austriji a saznala sam da ih možete pronaći u duty free shopovima i online trgovinama.
Da se vratim na ovu kolekciju koja sadrži više proizvoda a u mojem paketu se nalazilo sljedeće:
TBS maslaci za tijelo su jako popularni i sama sam probala više vrsta. Po čemu su posebni tako? Tekstura im je gusta, balzamasta a istovremeno se tako brzo upija u kožu da niste primorani sjediti gologuzi u kupaoni više desetaka minuta čekajući da se upije kako biste se počeli oblačiti. No brzo upijanje im nije jedina vrlina, poznati su po tome što izuzetno dobro njeguju a ovisno o mirisu, neki se dugo zadržavaju na koži. Sukladno pošasti zvanoj TBS body butter, i u Frosted Plum liniji pronašao se odgovarajući primjerak koji dolazi u dvije veličine: 200 ml i 50 ml. Teksturu i karakteristike sam vam opisala a što se tiče mirisa, radi se o sofisticiranom voćno-cvjetnom mirisu u kojem definitivno dominira šljiva ali prožeta cvijećem poput magnolije i božura. Slatkast miris koji ne podsjeća na kolače već je vrlo elegantan i rekla bih svečan, baš kako TBS zamišlja svečane trenutke Božića.
Christmas 2015-Frosted Plum Shimmer Mist je po mom mišljenju zvijezda kolekcije. Prekrasna bočica od debelog stakla u kojoj se nalazi 100 ml mirisne vodice prožete srebrnim česticama pa kada bočicu protresete dogodi se prava čarolija :) Ovaj mist koristi se kada se želi osvježiti kožu tijela tijekom dana, idealno za osobe koje ne vole parfeme i jake mirise a ostavlja na koži trag srebrne prašine koja suptilno svjetluca. 
Veliki bonbon na slici je zapravo poklon paketić Frosted Plum kolekcije a unutar njega nalazi se preslatki mini sapun u obliku srca te mini losion za tijelo koji je također shimmerast te na koži ostavlja suptilan srebrni sjaj uz slatkasti miris zrele šljive i božura.

 Ono što je mene najviše oduševilo a znate i sami koliko volim sjajne i svjetlucave stvari je The Sparkler Golden Glimmer odnosno All Over zlatni puder. 
Pakiranje podsjeća na starinske parfeme sa velikom crnom pumpicom kojom se aplicira prah ali meni puno elegantnije i sofisticiranije. Pravi ukras na toaletnom stoliću i iskreno, ovakav proizvod sam zaista dugo željela imati. 
Prah je vrlo fino mljeven a otvor pumpice izrađen tako da ne možete pretjerati sa nanošenjem, barem ne jednim pritiskom pumpice. Nanosi se doslovno gdje želite: na kosu, lice, usne, tijelo i jedino treba paziti da ne uđe u oko a ono što dobivate ovim proizvodom je prekrasan zlatni, svjetlucavi sjaj gdje god zamislite. Nažalost, pravu ljepotu svjetlucavih čestica je teško uslikati, pa moram napomenuti da se ovaj svilenkasti i baršunasti puder potpuno stopi s kožom, sjajne čestice koje su na početku vrlo uočljive, nakon deset minuta postaju suptilne iako i dalje prilično vidljive i ne možete proći neprimjetno.
TBS Sparkler Golden Glimmer daje svjetlucavi, topli izgled poput kraljice večeri i definitivno nije proizvod koji se koristi svaki dan već u svečanim trenucima, proslavama i posljednjem mjesecu u godini koji je pred nama a ja ga se neću odreći niti jednog dana prosinca kada su sve šljokice ovog svijeta dozvoljene. I još jedan važan detalj: ovaj prah miriši na vaniliju, pa što mogu poželjeti više? Zlatni sjaj+vanilija jednako je prosinac :)

Kako vam se svidjela TBS blagdanska kolekcija? Koje proizvode ste vi pripremili za svečane trenutke?

Oznake: , , ,