BLANX WHITE SHOCK SISTEMI IZBJELJIVANJA ZUBI

Danas praktički sve možemo napraviti: imati duže trepavice, savršene obrve, veće usne, bujniju kosu no postoji jedna stvar kojoj svi težimo bez obzira na dob ili spol: bijeli zubi.
U tu svrhu postoje mnogi proizvodi i metode no ja nažalost imam jedan problem a to je bruksizam o kojem sam vam pisala u ovom postu. Iz tog razloga ne smijem koristiti agresivne preparate kao ni stomatološke metode jer je moja caklina nježna poput perja te metodama izbjeljivanja riskiram dodatno oštečivanje. Osim što mi je caklina jako osjetljiva i doslovno se raspada, moj problem je što sam pušač (znam, sram me bilo), pijem kavu, čaj i konzumiram sve ono što čini zube žutima iako jako pazim na oralnu higijenu pa se tješim da bi moglo biti i gore :D Šalu na stranu, izuzetno sam ponosna što vam među prvima mogu predstaviti svjetski poznati brend BlanX koji je vani među vodećima kada je izbjeljivanje zubiju u pitanju a upravo je stigao i u Hrvatsku.
Po čemu je BlanX poseban? Laboratorij BlanX predstavlja BlanX White Shock formulu, kompletnu lepezu proizvoda za izbjeljivanje zubi s ActiluX®-om, inovativnim patentiranim sastojkom koji se aktivira pod utjecajem svjetla. ActiluX® je jedina tehnologija u svijetu koja veže mikrokristale na caklinu zuba stvarajući nevidljivu zaštitnu barijeru koja rastvara mrlje koje uzrokuju žutilo. Što ActiluX® primi više svjetla, jače je izbjeljivanje. ActiluX® doprinosi i održavanju desni zdravima i vlažnima, učinkovito uklanjajući bakterije koje uzrokuju plak i propadanje zubi. Caklina zuba je trenutno i vidljivo bjelja bez potrebe za optičkim sredstvima za posvjetljivanje, abrazivnim silikonom, ili peroksidom
  Isto tako, imala sam priliku ekskluzivno isprobati ove proizvode te opisati svoje iskustvo no za početak nešto više o asortimanu i što nas očekuje na policama:

INTENSIVE WHITENING TREATMENT

Ovaj proizvod je namijenjen intenzivnom izbjeljivanju jer je najkoncentriraniji ActiluX®-om, ne sadrži SLS, PEG i parabene a sadržaj paketa uključuje gelastu pastu, LED Bit uređaj i BlanXometar odnosno trakicu pomoću koje možete mjeriti svoje rezultate na zubima. Sistem je jednostavan, pastom jednostavno operete zubiće i potom  stavite BlanX LED Bite uređaj u usta, stavljajući prozirni plastični dio uz zube, a usne na držač kao što je na sljedećoj fotografiji i tako držite oko jedne minute. 

Ukoliko želite jači tretman izbjeljivanja, gel se jednostavno namaže na plastični dio te se postavi na zube i drži 10 minuta jednom tjedno. 
Nakon što ste potrošili pastu, ovaj LED uređaj čuvajte jer njime možete održavati postignute rezultate koristeći ostale proizvode iz BlanX asortimana. 
 CIJENA: 114,90 kn

BLANX WHITE SHOCK+LED 


Stiže kao komplet koji uključuje neabrazivnu svakodnevnu pastu za zube koja uklanja prljavštinu, žutilo i bakterije te pomaže da zubi vrate svoj prirodan sjaj i LED nastavak.


Moram priznati da sam se prvi puta zbunila oko načina korištenja jer ništa slično do sada nisam probala. Naime, ovaj nastavak koji sadrži LED svjetlost se namontira na pastu pa prilikom istiskivanja paste na četkicu za zube pod utjecajem svjetla aktiviraju  se sastojci i potom normalno operete zubiće. Isto tako kada potrošite ovu pastu, LED nastavak čuvajte jer se može namontirati na BlanX Instante white pastu i na taj način održavate svoje rezultate.

CIJENA: 59,90 kn (50 ml)

BLANX WHITE SHOCK INSTANT WHITE

Radi se o svakodnevnoj pasti za zube a zamišljena je kao  refil gore opisanom White Shock tretmanu što znači da LED nastavak lijepo namontirate na ovu tubu i koristite kao tretman za izbjeljivanje ili ju koristite uobičajeno kao svaku drugu pastu. Imajte na umu da LED svjetlost aktivira sastojke kako bi efekt bio bolji.
CIJENA: 29,90 kn (75 ml)

BLANX WHITENING GEL PEN

 Idući proizvod stiže u obliku flomastera a radi se o tretmanu za izbjeljivanje bez hidrogen peroxida a služi za izbjeljivanje tvrdokornih mrlja ili jednostavno za održavanje rezultata. Sistem korištenja je jednostavan te aplikatorom prelazite po mrljama na zubima bez straha od uništavanja cakline.
CIJENA: 99,90 kn (1,8 ml)

BLANX WHITE SHOCK ANTIBAKTERIJSKA VODICA ZA ISPIRANJE
Kako bi proces oralne higijene bio kompletan, BlanX u svom asortimanu nudi vodicu za ispiranje usne šupljine koja također sadrži ActiluX® sastojak za izbjeljivanje, a osim toga uklanja bakterije i čisti zube. Način korištenja je da u čep koji služi kao dozator ulijete dovoljnu količinu proizvoda te barem jednom dnevno ispirete zube u trajanju od 30 sekundi. Nakon toga poželjno je upotrijebiti LED Bite uređaj na minutu. 
CIJENA: 39,90 kn (500 ml)

Kako sam napisala, koristila sam ove proizvode posljednih dva tjedna i to na slijedeći način: pranje zubiju BlanX White Shock pastom s namontiranim LED nastavkom tri puta dnevno i potom bih na LED Bite uređaj namazala Intensive Whitening Treatment i držala oko dvije minute. Na poslu kako nemam priliku često prati zube, nosila sam Gel Pen i njime prelazila po površini zubiju i moram primjetiti da je baš praktična za takvu upotrebu i ne zauzima puno mjesta u torbici. Prije spavanja a nakon pranja zubiju ispirala sam usnu šupljinu vodicom koja nema jak okus ali uzmite u obzir da sam ja pušač pa meni nije ništa prejako, niti isušuje usnice i sluznicu jer moram primjetiti da nema alkohola poput mnogih sličnih proizvoda.

ZAKLJUČAK: Kada sam čula i dobila ove proizvode bila sam jako uzbuđena jer iako sam u stalnoj potrazi za nečime čime bih mogla barem malo izbijeliti zube, nisam pronašla ništa što nije preagresivno za moju caklinu. BlanX ne sadrži hidrogen peroksid što me odmah privuklo a još kada sam pročitala hrpu pozitivnih recenzija jedva sam čekala vidjeti rezultate na mojim zubima. Prema BlanXometru, moji zubi su bjelji za dvije nijanse u posljednjih 14 dana što smatram zaista odličnim uspjehom a ono što me najviše oduševilo je činjenica da ovi proizvodi savršeno čiste zube ubijajući bakterije iz hrane i pića koji uglavnom uzrokuju promjene na zubima te se ujutro ne budim s neugodnim zadahom.  Ne mogu garantirati kakvo će biti djelovanje kod ostalih i odmah moram napomenuti da zubarske plombe i karijes ne izbjeljuje te je potrebna disciplina, pravilna i kontinuirana upotreba. Znate one dane kada vam se ništa ne da osim oprati zube i istuširati se?  kod mene je takvih dana mnogo no svi ovi proizvodi su jednostavni za korištenje i nema izgovora kako se nema vremena jer na primjer dok držite LED Bite uređaj u ustima, rukama možete obavljati ostale radnje kao na primjer čišćenje maskare. 
VAŽNO: BlanX proizvodi najbolje djeluju ako se koristi LED svjetlost tako da ako kupite pastu, vodicu ili olovku a nemate aparatić, rezultati mogu biti sporiji.

 prije, danje svjetlo bez blica
nakon 14 dana upotrebe, danje svjetlo bez blica
BlanX proizvodi dostupni su u svim DM trgovinama širom Hrvatske.
*PR proizvodi

Posežete li za proizvodima za izbjeljivanje zubi ili ste sretnica kojoj ovakvi proizvodi nisu potrebni? Koji proizvod vam je najviše privukao pažnju?

Oznake: , , , ,