DERMEDEN DD UNIVERZALNA KREMA SPF 50


 Iako volim makeup, veliki sam pristaša prirodnog izgleda što znači da volim proizvode koji čine ten glatkim, sjajnim i bez izgleda maske. Nedavno sam dobila na recenziju DD kremu brenda DermEden i vrijeme je da podijelim svoje dojmove.
OPIS PROIZVODA: DD krema u jednom potezu hidratizira, ujednačava i ispravlja nepravilnosti na koži. Zahvaljujući UVA/UVB filterima (SPF 50+), diojskoj i hijaluronskoj kiselini i vitaminu D srodnom sastojku štiti kožu od svakodnevnih štetnih učinaka. Za sintezu vitamina D, koji je vrlo potreban koži, najbitnije je izlaganje kože suncu. Laboratorij DermEden u formuli uključuju vitaminu D sličan spoj, koji djeluje kao vitamin D u koži.
AMBALAŽA, TEKSTURA, EFEKT: Krema dolazi u plastičnoj tubi i količini od 50 ml. Otvor je higijenski, lako se dozira i razmazuje obzirom da je laganije teksture.

 Nijansa kreme je bijelo-siva ali razmazivanjem na kožu otpušta laganji bež pigment koji se prilagođava tenu. Moram naglasiti da na mojoj koži vuče na sivkasto, no u konačnici izgleda potpuno prirodno. Namjena ovog proizvoda nije prekrivanje već ujednačavanje što znači da će sitne nedostatke učiniti manje vidljivim, ali u slučaju većih nedostataka poput akni, hiperpigmentacija ili ožiljaka potreban je korektor ili tekući puder koji se može dodatno koristiti preko ove kreme.


 Na licu daje polumat finiš, ne masti dodatno već pruža efekt zdravog sjaja (dewy) što se meni osobno sviđa jer ne volim potpuno mat efekt. Moja koža je mješovita s izrazito masnom T zonom, pa bez pudera u kamenu teško mogu provesti ove gradske sparine pa s takvom kombinacijom izgleda zaista odlično i postojano nekoliko sati, čak i na ovako visokim temperaturama. 
Za kraj, na fotkama možete vidjeti kako izgleda na mojoj koži samostalno te s matirajućim puderom. 
 CIJENA: 208,80 kn (50 ml) dostupno u ljekarnama 
SASTAV:

ZAKLJUČAK: Dopada mi se što proizvod nema miris,  čini pore manje vidljivima, izgled svježine i naravno, činjenica da proizvod sadrži visoki SPF 50. Nisam sigurna kako bi funkcionirala na jako masnoj koži, no za normalnu, suhu i mješovitu definitivno ima sve karakteristike da se uklopi u dnevnu rutinu; samostalno ili ispod uobičajenog pudera.

Jeste li isprobali nešto iz asortimana DermEden? Dojmovi?

Oznake: , , , ,