[RECENZIJA] VERSACE EROS POUR FEMME EDT

Veliki sam konzument i ljubitelj mirisa te se moja kolekcija često nadopunjuje prinovama. Nadam se da razumijete onaj osjećaj kada ti nešto nedostaje u kolekciji, a zapravo niti sam ne možeš definirati što točno tražiš?
Trenutno je ljetno doba i visoke temperature, pa sukladno tome, biram nešto lakše mirise koji neće daviti mene i sve oko mene ali ipak želim da ostave upečatljiv trag jer... mirisi su nešto što te uvijek podsjeti na određene situacije i ljude.
Versace Eros kada bih svrstala u kategoriju ljetno-zimski definitivno pripada uzavrelom srpnju i kolovozu. Otvaranje je citrusno s jasnim notama limuna i mandarine no vrlo se brzo počinje nazirati jasmin omotan plaštom kremaste ambre. Ovo definitivno nije jedan u nizu citrusnih i svježih mirisa, ovo je mazna, umiljata a opet istovremeno prodorna kompozicija. 

Kada sam ga prvi prošetala, dan je bio sparan i vreo. Nažalost, nisam ga osjetila na sebi; kao da se stisnuo pod jakim zrakama sunca i odmah sam pomislila: presvjež je za moju kožu koja guta mirise. Dan je odmicao i spustila se večer...topla, ljetna večer koja je rashladila za nekoliko stupnjeva moju uzavrelu kožu na kojoj je Versace stajao sada već dobrih šest sati. Dogodio se obrat situacije; srednje i top note eksplodirale su u punom sjaju: lagano puderasta ambra i neodoljivi jasmin u kombinaciji ostavili su trag na svemu što sam dotakla. Dakle, ovo je ljepljiv miris, miris koji "radi" s kožom. Miris koji diše s tijelom i kao da radi na otkucaje srca koji kada se ubrzaju, miris postaje intenzivniji i definitivno miris kojim možete primiti mnogo komplimenata.
Još jedna velika prednost je ta što se može koristiti danju jer nije prenapadan ali najveću kvalitetu pokazuje navečer, kada lagani ljetni povjetarac raznosi molekule svim čulima i asocira na zagrljaj, romantične šetnje, strast i mir kojeg osjećate samo pored prave osobe.
Na kraju mogu napisati da će ovaj miris biti jedan od onih radi kojeg ću pamtiti ovo ljeto, točno ono što mi je nedostajalo u kolekciji i parfem kojeg svakako vrijedi isprobati u parfumeriji.

CIJENA: Edt 30ml -399,60kn, Edt 50ml -539,20kn,Edt 100ml -689kn

Koji je parfem vaš ovoljetni favorit? Jeste li možda isprobali ovog ljepotana?

Oznake: , , ,