THE BEACH HOUSE BY ESSENCE

Obožavam ljetne kolekcije brendova iz razloga što se u istima nalaze proizvodi koji naglašavaju kožu, življe nijanse makeup-a i najčešće su upravo takve kolekcije nešto čemu ne mogu odoljeti.
Nedavno je na policama drogerija osvanula ljetna kolekcija brenda Essence"The beach house" a evo mojih dojmova nekih proizvoda iz kolekcije.

Rumenilo 01 give me a vitamin sea 

Radi se o dvobojnom rumenilu ružičasto-koraljne nijanse, vrlo topla i sočna boja, savršena za ljeto. Može se koristiti svaka nijansa posebno mada za takvo korištenje treba imati precizan kist a prelaskom preko obje nijanse, dobije se zaista divna svježa boja koja će pristajati svakoj puti. Pigmentacija je srednja, što znači da ne morate strugati kistom po površini kako bi se "uhvatila" boja ali svakako treba pripaziti i da se ne pretjera s količinom.
Cijena iznosi 28,90 kn 


Duo sjenilo u nijansi 01 build me a sandcastle 
Poput rumenila, dolazi u duetu s dvije pješčane nijanse, po meni potpuno nosive za svaku ženu . Svjetlija nijansa je zapravo neka prljavo bijela boja dok je tamniji dio prava boja pijeska. Ovakvih nijansi kod mene nikad dosta jer inače sam tip koji voli nude i bež nijanse pa uz malo maskare odlično naglase oči. Iako izgledaju mat, zapravo imaju satenski finiš a pigmentacija je puno slabija od rumenila. Bojim se da se na jako svijetloj puti bez baze za sjenila neće primjetiti.
Cijena 16,90 kn



01 beachy keen ruž za usne
Ljeto je definitivno doba kada posežemo za svježim, koraljnim i sunčanim ruževima a ovaj je definitivno jedan od takvih. Radi se o kombinaciji koraljne i ružičaste boje koja u ambalaži izgleda prilično pigmentirano, no na usnama nije takvog intenziteta. Tekstura je kremasta, lijepo se nanosi i klizi na usnicama, a zapravo bih ga definirala kao neku mješavinu balzama za usne i ruža. Što se tiče postojanosti, na meni izdrži nekih dva sata nakon čega ga treba ponoviti tako da se radi o jednom od onih ruževa koje trackam poput balzama; u hodu. Pohvalno je da ne isušuje i zaista lijepo izgleda na usnama pod uvjetom da  ste ljubiteljica ovakvih nijansi.
Cijena: 23,90 kn 





rumenilo+ruž danje svjetlo bez blica
The beach glow fluid-puder sa sjanim česticama

Šećer na kraju, moj favorit kolekcije :). Mislim da ptice na grani znaju koliko volim proizvode koji pružaju sjaj koži. Ovaj fluid tekuće teksture je zapravo brončani puder s shimmerom. Može se nanositi sam na bilo koji dio tijela ili se pomiješati s nekom kremom ili mlijekom za tijelo što je odličan trik kako bi se uštedio proizvod a dobio prekrasan sjaj na cijelom tijelu. Također se može pomiješati i sa uobičajenim puderom ili naglašavati samo neki dijelovi lica i tijela. Ja osobno koristim na dekolteu, rukama i nogama, a nešto manje na licu samo iz razloga što se jako znojim pa izbjegavam preko ljetnih dana dodatne slojeve na licu. Nijansa je brončano-zlatna s puno shimmer čestica a na koži daje blagi ton. Ovisno o puti, (na mojoj koži) daje jedan ton tamniji od prirodne boje kože.
Cijena 29,90 kn (30 ml)
*PR PROIZVODI



Kako vam se sviđa nova kolekcija? Koji proizvod vam se najviše dopao? 

Oznake: , , , , , , ,