PUTOVANJE: AVON & SOLARIS BEACH RESORT

Znate li što znači biti rodom s juga, a ne vidjeti more pet godina?! Žalosno ali istinito. Onda možete zamisliti moje oduševljenje pozivom Lucije Josipović da se pridružim prvom Avonovom press putovanju u prekrasni Šibenik, točnije u Solaris Beach Resort smješten je svega 5 kilometara od Šibenika.
Draga kolegica Matea s bloga Classified Beauty i moja malenkost  imale smo tu čast prisustvovati Avonovoj konferenciji i proslavi 130 godina Avona! 
Solaris Beach Resort je naziv hotelskog naselja, a osim Hotela Jure u kojem smo bile smještene, Solaris nudi još četiri hotela i niz sadržaja prema svačijem ukusu i željama. Više o ponudi možete pročitati na ovom linku.
Kolegica Matea s bloga Classified Beauty i ja smjestile smo se u prekrasnu sobu gdje nas je već na ulasku čekalo iznenađenje Avon Hrvatske i Hotela Jure.

Nakon spremanja, a znate kako to kod nas žena ide kada želiš što ljepše zasjati na svečanosti, uputili smo se u Hotel Ivan gdje se održavala svečana Konferencija.


 Lucija Josipović & moja malenkost
kolegica i cimerica Matea Classified Beauty
Svečanost na kojoj su se dodijeljivale nagrade najboljim Sales Liderima Avona bila je više nego senzacionalna, a saznala sam i o predstojećim novitetima za koje sam sigurna da će mnoge oduševiti. Moram priznati da nisam neki  tip za svečanosti, i zato me oduševila ležerna atmosfera službenog kao i neslužbenog dijela Konferencije uz prekrasan bazen Hotela Ivan. Naravno da su pale mnoge lijepe fotkice :)


Nakon svečanosti i večere Avon je organizirao party koji sam preskočila, što zbog umora, a što zbog činjenice da nas je drugi dan očekivao sadržajan dan. 
Prekrasno i sunčano jutro obećavalo je, a što drugo nego kad si na moru: kupanac tako da sam si dala oduška i nakon dugo vremena naplivala, a i trebalo je potrošiti kalorije kojima nas je Avon i Solaris obasipao :))
Nakon jutarnjeg slobodnog vremena, Solaris nas je prvo počastio pravim SPA užitkom u En Vouge Beach Club-u gdje su se domaćice potrudile da uživamo u najfinijim svježim sokovima i voću uz prekrasan bazen. En Vouge Beach Club nudi niz tretmana za opuštanje i detox tako da ako se ikada nađete na ovom mjestu, svakako posjetite.
Nakon SPA uživancije slijedi ručak u jednom od Solarisovih restorana, a kako je bilo, mislim da fotke govore više od riječi.






Uslijedio je izlet u grad Šibenik i posjet tvrđavama Barone i sv. Mihovil. Tvrđava Barone svojim posjetiteljima nudi tehnološku inovaciju u kojoj je svijet koji korisnik vidi proširen računalno generiranim sadržajima poput zvuka, slike ili primjerice digitalnim likovima, odnosno proširenu stvarnost. Naravno da smo morali to iskustvo isprobati što znači da dobijete specijalne naočale i slušalice dok vas vodič vodi do specijalnih ploča i onda se događa to da upoznate Šibenik 17. stoljeća i njegov fortifikacijski sustav, te proživite opasnost opsada najvećih osmanskih napada na Dalmaciju, tijekom kojih su izgrađene dvije tvrđave koje su obranile Šibenik. 
Divno iskustvo, a kako sama volim povijest sigurna sam da ću ponoviti proširenu stvarnost prvom prilikom.


Nakon prekrasnog posjeta Šibeniku, vratili smo se u Solaris i naš Hotel Jure gdje smo se žene, kao žene, spremale za večeru. Organizatori su večeru posljednjeg dana ove avanture organizirali na pravoj autentičnoj dalmatinskoj priči: Dalmatinsko Etno Selo.



Dalmatinsko Etno selo, mjesto je pravo izvorno i apsolutno sve što se nudi je domaće, pa tako postoji mala uljara, pravi mlin kojim se melje brašno, peče kruh i ostali specijaliteti ispod peke, pecara gdje se peče rakija, tkaonica s mogućnošću izrade vlastitih suvenira...Inače, rodom sam iz Dalmacije i ne moram ni reći koliko je ovo mjesto izazvalo uspomene iz djetinjstva i sela moje prabake i pradjeda.
Večera uz tamburaše bila je više nego fantastična, i moram odati priznanje glavnom kuharu koji je za nas pripremio specijalitete poput hobotnice ispod peke, praha od maslinovog ulja i ostalih delikatesa.


Sadržajan i uzbudljiv dan ostavio je traga, i ja sam se nakon večere doslovno bacila u krevet; vjerujte naspavala sam se  nakon dugo, dugo vremena.
Posljednji dan i odlazak kući Avon nam je pripremio Avon Life Brunch, te su drage Lucija i Sejla predstavile novi miris Avon Life nastao u suradnji sa Kenzom Takadom. Life dolazi u muškoj i ženskoj verziji, i veselim se podijeliti svoje dojmove u skorašnjoj recenziji. 


Za kraj, zahvaljujem Avonu, a posebno Luciji Josipović koja je cijelu našu Avon avanturu detaljno organizirala, mislila na svaki naš korak, pazila nas i mazila, te u svakom trenutku profesionalno odradila svaki detalj.
Isto tako zahvaljujem Solaris Beach Resortu, posebno gospođi Katarini koja nam je omogućila nezaboravne trenutke o kojima ćemo još dugo pričati.

*Hvala Classified Beauty na nekim ustupljenim fotografijama

Oznake: , ,