BIG VOLUME EXPLOSION MASKARA RECENZIJA


Posljednjih mjeseci rijetko sam koristila maskare iako se nakupila zavidna kolekcija. Razlog je kako sam vam više puta tipkala: alergija na ekstenzije, te operacija kapaka pa sam izbjegavala korištenje maskara radi mogućih iritacija. Napokon, prije dva mjeseca krenula sam upotrebom nekoliko primjeraka, a danas ću vam pokazati jednu odličnu maskaru za povoljnu cijenu.

Big Volume Explosion maskara dolazi u vrlo elegantnom izdanju, zlatne ambalaže i po cijeni od nekih 35 kn,
Četkica je ogromna i prvi puta kada sam ju otvorila, uplašila sam se da će biti problema oko nanošenja. Međutim, moje trepavice su se prilično oporavile, a više nemam tolikih problema oko spuštenih kapaka tako da je razmazivanje svedeno na minimum, a ako se eventualno dogodi lako se ukloni pamučnim štapićem za uši.

Tekstura je na početku vrlo gusta, boja intenzivna stoga recenziju maskare uvijek volim obaviti nakon nekih mjesec dana korištenja jer tek tada postanu ono pravo.
Moram priznati da je od početka radila odličan posao iako je prilično lijepila trepavice, a tek nakon mjesec dana pružila sve ono što obećava.
Osobno ne tražim od maskare neki specijalni efekt jer za takve prilike koristim umjetne trepavice, već samo da je postojana, da se ne trusi i stoji na trepavicama cijeli dan.

Big volume Explosion maskara sve to radi: ne trusi se, postojana je cijelog dana i večeri. Lijepo produži, naglasi i najmanje trepavice, te ne iritira moje osjetljive oči.
Prije ove maskare nisam probala niti jednu drugu ovog brenda tako da ne znam usporedbu, ali vrlo sam zadovoljna efektom. Ponajviše jer u trenutnom tempu života ne mogu si priuštiti izdajničke maskare koje se tope i preslikavaju tijekom dana. Kada smo kod toga, pripazite da trepavice prije nanošenja budu potpuno suhe (bez tragova kremica), kako bi maskara bolje prionula na trepavice.
Dostupna je u Bipama, Kozmu i nekim Spar trgovinama pa ukoliko ste u potrazi za povoljnom, a dobrom maskarom bacite oko na ovu ljepoticu.
SAVJET: u početku je tekstura malo gušća, ostavite ju par dana otvorenu kako bi postala savršena i lakše ćete baratati.
U svojoj kolekciji posjedujem još 15-tak maskara koje ću vam vremenom pokazati i napraviti jednu skupnu usporedbu u višim i nižim cjenovnim rangovima.


 bez maskare

 dva sloja maskare


Volite li Eveline maskare? Koja je vaš favorit?


Oznake: , , ,