DEPEND UKLANJANJE TRAJNOG LAKA METODA #1


Nedavno sam vam pokazala kako napraviti trajnu manikuru u ovom postu. Svi koji su probali blagodati trajne manikura, nakon dva do tri tjedna obično se susretnu s jednim problemom: kako ukloniti trajni lak?
Vrlo često nakon loših iskustva (agresivnim turpijanjem i bjesomučnim guljenjem laka) ploča nokta se ošteti i većini žena se upravo taj dio ne svidi i odustanu od daljnjeg postupka trajne manikure.
Kako sam već tipkala, mene je trajni lak GelLack osvojio prije nekoliko mjeseci kada sam ga slučajno isprobala i od tada kada je u pitanju trajni lak još nisam pronašla bolju zamjenu i ne mijenjam. Razlog je jasan: tri tjedna uvijek uredni i nalakirani nokti bez ikakvih oštećenja bez obzira na poslove koje obavljam noktima.

Danas ću vam pokazati jedan od načina uklanjanja trajnog laka kako ne bi oštetili i pogrešnim postupcima uništili ploču nokta.

1. KORAK : uzmite si dovoljno vremena i osigurajte dovoljno svjetlosti. Ispod ruku postavite neki ubrus ili papir koji ćete kasnije lako baciti. 
2. KORAK: Uklanjanje se može napraviti pomoću više metoda, ja sam koristila metodu pomoću 
Depend  GelLack odstranjivača i Depend folija za odstranjivanje. Obavezno tretirajte ruku po ruku jer inače nema šanse da dobro izvedete cijeli postupak, ako su vam folije na obje ruke.


Na foliju se nanese dovoljna količina odstranjivača i omota nokat. Preporuka iz iskustva, držite tako dobro umotano nekih 20 minuta jer je odstranjivač prilično blag što je s jedne strane super što ne isušuje nokte, a s druge strane, potrebno je duže djelovanje. Preporuka: otvorite malo foliju i pogledajte koliko je lak omekšao. Nema pravila, kod nekog treba kraće vrijeme, dok je nekima potrebno duže vrijeme čekanja.
Poanta je da gel s noktiju dobro omekša i postane onako "mljackav". Kada se to dogodi, nastupa idući korak.
3. KORAK: Nakon što je lak potpuno omekšao, pomoći štapića za manikuru jednostavno ga odstružete s nokta. Vrlo važno je da kada lak omekša, sami postupak ide kao "po loju". Eventualni višak možete nježno ukloniti pomoću nježne turpije, ali ne preporučujem grube turpije niti ikakve grube metode.

4. KORAK : Operite ruke vodom i sapunom, te nanesite njegu ili započnite novu manikuru. Ja sam nakon Ferrari red manikure koju ste mogli vidjeti u prošlom postu, ovog puta izabrala nijansu Baby Pink, jer proljeće je tu i vrijeme je za proljetne nijanse, a lako iznad nje mogu upotrijebiti neki drugi lak koji nije trajan, a lako se uklanja običnim acetonom ne oštećujući trajni lak.



5. KORAK: Ne zaboravite na njegu kože ruku i kutikule noktiju.

Savjet: kada uklanjate trajni lak, potrebno je strpljenje, svaki korak je bitan i tada vaši nokti neće biti oštećeni niti uništeni. U idućim postovima  pokazati ću vam još neke moguće metode, a do tada, pišite mi, kako vi uklanjate trajni lak?

Oznake: , , ,