BIOREPAIR HAUL ZA JAČANJE ZUBNE CAKLINE


Koliko je samo moći u osmijehu! Svi znamo koliko zavodljivo, šarmantno i samopouzdano zrače ljudi koji s predivnim zdravim zubima. Zdravi zubi i održavanje oralne higijene za mene su od kada znam za sebe vrlo bitna stavka, što je za posljedicu ima isprobavanje raznih proizvoda od pasti, konaca, četkica, vodica i naravno, nezaobilazan redoviti posjet stomatologu.
Često sam spominjala svoj problem oko bruksizma i osjetljivosti zubiju. Konkretno, škripanjem zubiju dolazi do pretjerane osjetljivosti kojom se susreću mnogi ljudi, a rezultira nelagodom i boli zbog tople ili hladne temperature pića ili hrane. Osobno vrlo često posjećujem stomatologinju koja moje zube održava i pazi da bruksizam ne uzme prevelikog maha, nosim i udlage, ali jedno je sigurno: često koristim proizvode protiv osjetljivosti zubiju i jačanje zubne cakline.
izvor: Biorepair
Naime, svi znamo da se zub sastoji od tri dijela: kruna (dio zuba koji je prekriven zubnom caklinom, vrat(suženje na granici cakline i cementa) i korijena (dio zuba prekrivenog cementom). 
Što se događa kod bruksizma? Škrgutanjem zubiju, isti se troše što dovodi do jake osjetljivosti. 
Obzirom na te probleme o kojima sam više puta pisala, izuzetno sam sretna da sam posljednjih mjesec i pol dana imala priliku isprobati novi brend kod nas, doduše nov u Hrvatskoj, ali vani već odavno poznat i hvaljen Biorepair, pa krenimo redom što sam isprobala i što se pojavilo kod nas, točnije na policama DM-a.

LEBSC Laboratorij za okoliš, biotehnologiju, strukturni inženjering i kemiju sa Sveučilišta u Bologni u suradnji sa R&D odjelom Coswell grupe (vlasnika Biorepaira), razvili su napredni sastojak u remineralizaciji cakline i dentina, temeljenoj na najnovijoj nanotehnologiji - microREPAIR®.
microRepair® su bioaktivni kristali mikronske veličine koji su vrlo slični mineralima koji tvore dentin i caklinu u našoj usnoj šupljini. Upravo zbog te sličnosti sintetski MICROREPAIR® kristali mogu pomoći u obnavljanju dentina i cakline.
 KAKO DJELUJE MICROREPAIR®: 1) prodire duboko u mala površinska oštećenja caklinei dentina 2) integrira se u mikro oštećenja zuba tvoreći novi sloj hidroksiapatita, minerala koji je zaslužan za učvršćivanje zubne cakline.
Veže sa izloženi dentin. Remineralizira ga ispunjavajući izložene tubule u preosjetljivim zubima (osjetljivost na toplo/hladno i četkanje) 
Veže se za površinu zuba. Popravlja mikropukotine i ogrebotine, čineći zube svjetlijima, otpušta cink i ima antibakterijsko djelovanje. Sprječava nastanak plaka, kamenca, karijesa i zadaha.
Ono što sam saznala od vodećih ljudi tima da je talijanski zavod za oglašavanje  20.ožujka 2007. proglasio da: Biorepair ima autorizaciju za tvrdnju “JEDINA PASTA KOJA POPRAVLJA ZUBNU CAKLINU”!
Prema svemu navedenom upravo nešto za mene, i ono što moram naglasiti da ovaj brend ne sadrži fluor, titanijev dioksid, Sodium Lauryl Sulfate i parabene. 
U nastavku proizvodi koje sam isprobala:
Biorepair Fast Sensitive Repair 75 ml

OPIS PROIZVODA: Smanjuje osjetljivost zubiju,  štiti od karijesa • uklanja i sprječava nakupljanje kamenca • zatvara kanaliće te na taj način sprječava toplinske podražaje • sprječava eroziju zubne cakline te gubitak prirodne zubne bjeline.
CIJENA: 29,90 kn (75 ml)
Biorepair Oral care pro 75 ml

OPIS PROIZVODA: Predstavlja inovativnu formulu koja sprječava nastanak i razvoj bakterija zahvaljujući kombiniranom sustavu cink PCA sustava, ksilitola koji smanjuje koncentraciju Steptococco Mutans (glavni uzročnik karijesa) Microrepair®: popravlja mikro oštećenja cakline spriječavajući razvoj bakterija.
CIJENA: 29,90 kn (75 ml)
Biorepair PRO WHITE 75ml

OPIS PROIZVODA:  vraća prirodnu bjelinu zubi, štiti od karijesa, spriječava nakupljanje kamenca i eroziju te osvježava dah • sadrži microRepair® koji djeluje protiv karijesa i jača zubnu caklinu te PVP polimer koji uklanja mrlje • specijalna formulacija je posebno nježna jer NE SADRŽI: fluor, titanijev dioksid, Sodium Lauryl Sulfate i parabene
CIJENA: 29,90 kn (75 ml)
Naravno, djeci je itekako važna obnova i čuvanje zubne cakline, stoga postoje i dječje verzije. Osobno nemam djecu, ali ove paste koriste moje nećakinje i kažu da imaju super okuse, a istovremeno nose i aparatiće za zube (inače im je sve ljuto :D)
Biorepair Junior jagoda 50ml, 0 – 13 god.
OPIS PROIZVODA: jedina pasta za zube za djecu bez fluorida i sa istom količinom aktivnih principa koju sadrži pasta za zube za odrasle • pogodno za djecu mlađu od šest godina,  specijalna formulacija je posebno nježna jer NE SADRŽI: fluor, titanijev dioksid, Sodium Lauryl Sulfate i parabene. Ekstrakt jagode ima okrepljujuća svojstva i hranjive tvari za desni. Preporučuje se za remineralizaciju zubne cakline nakon nošenja aparatića
CIJENA: 16,90 kn (50 ml)
Biorepair Junior menta 75ml, 7 – 14 god.
OPIS PROIZVODA: štiti od karijesa, čini zube jakima i zdravima te pomaže u zaštiti i održavanju desni zdravima • sadrži microRepair®, koji djeluje protiv karijesa i jača zubnu caklinu te vitamin E i ekstrakt mente koji ima antiseptičko i osvježavajuće svojstvo • specijalna formulacija je posebno nježna jer NE SADRŽI: fluor, titanijev dioksid, Sodium Lauryl Sulfate i parabene • preporučuje se i za remineralizaciju zubne cakline tijekom nošenja aparatića
CIJENA: 21,90 kn (75 ml)
Biorepair Easy Clean četkica za zube
OPIS PROIZVODA: zahvaljujući inovativnom principu nagnutosti prema naprijed omogućuje efikasnije čišćenje zubi i odstranjivanje do 90% više plaka • omogućuje šire četkanje zubi te je kontakt između vlakana četke i zubi maksimalan, što povećava snagu čišćenja
CIJENA: 14,90 kn
Biorepair vodica 12ml x 12doza
OPIS PROIZVODA:  Popravlja i čuva zubnu caklinu te smanjuje osjetljivost i čuva desni zahvaljujući microRepair-u ® • Sprječava plak, kamenac i karijes zahvaljujući Zinc PCA sustavu • NE sadrži alkohol i klorheksidin Sadrži 12 jednokratnih doza od 12 ml spremnih za korištenje - bez vode, paste za zube ili četkice  Za pravilnu oralnu higijenu u nekoliko minuta.
CIJENA:  29,90 kn


MOJ DOJAM: Kako sam na početku napisala, koristim ovaj brend posljednjih mjesec i pol i osvrnula bih se na moje tegobe upravo kod boli konzumiranjem tople ili hladne hrane i pića. Naime, često puta konzumirajući neku kiselu ili prehladnu hranu, moji zubi od kojih je većina "stigla" do dentina (zubne kosti) reagiraju velikom nelagodom što kod mene uzrokuje hitno pranje zubiju. Osobno sam isprobala sve paste no ona koja to odmah sanira i smiruje kod mene je definitivno Biorepair Fast Sensitive Repair koja nakon pranja odmah umiri nelagodu i bol. Ostalim pranjima najčešće sam se poslužila Biorepair PRO WHITE pastom, ne zato što očekujem da će mi izbijeliti zube (ionako je oko 70% plombi na mojim zubima) već iz razloga što osjećam da stvara neki dodatni film na zubima,  uostalom kao i kod ostalih pasti, no ova mi se svidjela zato što nove abradirane površine ne čini žutim prosijavanjem dentina i drži svjež zadah u ustima satima. Što se tiče četkice za zube, moram priznati da mi je u početku bila malo neobična radi širih zubaca, no brzo sam se navikla i ono što je bitno, imam osjećaj da očisti prostore između zubiju koje sam do sada mogla temeljitije očistiti interdentalnim četkicama od kojih i dalje naravno ne odustajem.


Za kraj, ono što me više nego ugodno iznenadilo je vodica za ispiranje u ovim praktičnim dozama. Osobno koristim vodice za ispiranje usne šupljine, ali izbjegavam one s alkoholom jer mi dodatno isušuju usnu šupljinu i nije mi to jako ugodan osjećaj bez obzira što volim jače okuse. Smatram da mi alkohol u vodicama smeta pa pazim na njihov sastav izbjegavajući one koji ga sadrže.
Kod ove vodice, zapravo, ne bih ju tako niti nazvala je specifična tekstura: radi se o gustoj tekućini, ugodnog medicinskog okusa. Naime, sve dosadašnje vodice bile su u pravom smislu riječi: vodenaste, trenutni osjećaj svježine i ajd bok. Kod ove osjećaj traje doslovno satima, a radi gušće teksture imam osjećaj da oblaže zube nekim filmom, a od isprobavanja do sada već sam i kupila novu kutiju jer je zaista praktično uzeti sa sobom koju vrećicu u torbi i nakon raznih objeda po vani samo isprati zube u bilo kojem trenutku. 
Odličan brend, i kada bih uspoređivala s sličnima tipa Sensodyne, Colgate, pa čak i poznata MI pasta koju sam jako skupo kupovala preko neta rekla bih da je zaista pohvalno da je stigao i kod nas jedini brend koji popravlja zubnu caklinu, a istovremeno ne sadrži flour u odnosu na ostale. 
Hoće li vam popraviti zubnu caklinu, to ne mogu nikako garantirati,  no iz osobnog iskustva u posljednjih mjesec i pol dana, mogu napisati da sam prezadovoljna u smislu što proizvodi umiruju moju preosjetljivost  i svi stvaraju zaštitni film tako da ne moram paziti jedem li kiselo, toplo, hladno niti bjesomučno tražiti slamke pijući napitke bez doticaja s zubima. 
Predlažem da se raspitate koja je pasta najbolja za vaše specifične probleme. 
Meni osobno, oralna higijena je vrlo važna i ponekad mi se čini da baš pretjerujem pranjem, čišćenjem, ali prije svega,  najvažniji je odlazak stomatologu jer samo zdravim, blještavim osmijehom možemo izgledati njegovano, svježe i sigurno u sebe.

Jeste li već isprobali ovaj brend? Imate li problema s osjetljivim zubima?


Oznake: , , , ,